תשאירו פרטים

וניצור עמכם קשר

    פתיחת עסק

    רישום עסק וליווי משפטי שוטף

    משרדנו מעניק ליווי, ייעוץ וביקורת משפטיים לחברות, בעלי מניות ואנשי עסקים.

    פעולות אלו כוללות עריכת הסכמים (בתחום התאגידים, דיני העבודה, ליטיגציה, מיסוי, הנה"ח – ועוד). היתרון והידיעה שיש איש מקצוע מהימן זמין למתן הכוונה וייצוג בעניינים משפטיים מביאה לתחושת ביטחון. בין אם מדובר בניסוח חוזים, טיפול במחלוקות או ניווט במסגרות רגולטוריות מורכבות, עורך דין מנוסה לצידך מבטיח שהזכויות שלך מוגנות.

    אחד היתרונות המרכזיים של תמיכה וייעוץ משפטי מתמשך הוא היכולת לטפל באופן יזום בבעיות משפטיות פוטנציאליות לפני שהן מסלימות. בעזרת ביקורת, ליווי וייעוץ קבוע של עורך דין המתמחה בתחום התאגידים, חברות ובעלי עסקים יכולים לזהות מראש פוטנציאל פגיעה בעסק, ולצמצם סיכונים, תוך הבטחת בטוחות, שאם חלילה יקרה משהו – אלו יהיו מבוטחים מבחינת הדין.

    יתרון נוסף הוא החיסכון הפוטנציאלי בעלויות. על ידי השקעה בתמיכה משפטית מתמשכת, אנשים ועסקים יכולים להימנע מתדיינות משפטית יקרה או קנסות הנובעים מאי ציות. התערבות מוקדמת על ידי עורך דין בקיא יכולה לסייע בפתרון בעיות ביעילות, תוך מזעור עומסים פיננסיים בטווח הארוך.

    ייעוץ וליווי משפטי שוטף מציע יתרונות רבים שיכולים להועיל רבות לאנשים ולעסקים כאחד.

    לפתוח עסק

    לפתוח עסק

    הקמת עסק דורשת התארגנות רבה ותכנון מכל הבחינות: מהפן התפעולי, הפיננסי, המקצועי, השיווקי ויש לשים לב גם לפן המשפטי. הדרך בה תבחרו להגדיר את העסק, האם בתור עוסק מורשה/ פטור, חברה בע"מ או שותפות יש משמעות רבה ולכן כדאי לחשוב על כך היטב כשמתכוונים לפתוח עסק. לדבר יש משמעות מהבחינה המשפטית בשל העובדה שחברה בע"מ נחשבת לישות משפטית נפרדת ובמקרה של תביעה היא מופנית כנגד החברה ולא כנגד בעליה. יש לדבר גם משמעות מבחינת מיסוי. כשניגשים לפתוח עסק בשותפות וגם כחברה בע"מ שיש בה כמה בעלי מניות ודירקטורים כדאי לפנות לעורך דין המתמחה בתחום שיסייע לכם לעגן את הזכויות והחובות בחוזה מסודר. יש גם להירשם ברשם השותפויות או רשם החברות כדי לתת לחברה סטטוס פעיל.

    לפתוח עסק עם הסכמים ברורים מול גורמים רלוונטיים

    כאשר התקדמתם כבר כמה צעדים קדימה מהחלום לפתוח עסק והתחלתם לעסוק בעניין ברמה הפרקטית, כולל לבנות את השלד של העסק כמו ההחלטה מה תהיה ההגדרה שלו ולאחר רישומו במקום המתאים, חשוב להתארגן מבחינה משפטית מול גורמים רלוונטיים שההתנהלות מולם תהיה ברמה היומיומית והשוטפת: ספקים ולקוחות. חשוב לעבוד עם חוזה מול ספק וגם לתת שירות ללקוח כשישנו חוזה ביניכם, במיוחד אם מדובר על שירות מורכב ולטווח ארוך. גם כאן כדאי שילווה אתכם לאורך כל הדרך עורך דין העוסק בחברות וגם בחוזים שיסייע לכם לנסח את החוזה המתאים ביותר מול כל גורם.

    להתחיל ברגל ימין גם עם העובדים

    גם אם אתם חושבים לפתוח עסק קטן בו לא תעסיקו עובדים, הצלחת העסק אומרת גם גדילתו וזו דורשת בד"כ העסקת עובדים ולא ביצוע כל העבודה בעצמכם. יחסי עובד- מעביד הם יחסים מורכבים בגלל היותם יחסים לא שוויוניים במהות שלהם. עדיין, ודווקא בשל כך, חשוב לשים לב שאתם נוהגים בעובדים כפי שנדרש על פי חוק. ישנם חוקים רבים הנוגעים לנושא עובד- מעביד וגם כאן רצוי לעגן את חובות וזכויות כל אחד מהצדדים בחוזה ברור ומסודר.

    מתכננים לפתוח עסק? אנו בלוי גלבוע משרד עורכי דין נלווה אתכם בכל התהליך של הקמת העסק, החל מרישום העסק ועד חוזים והתנהלות מול לקוחות, ספקים ועובדים בדרך הטובה ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

    תשאירו פרטים

    וניצור איתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן