תשאירו פרטים

וניצור עמכם קשר

    עורך דין גבייה

    גבייה ואכיפה

    גבייה ואכיפה היא נושא לא פשוט שאף אחד לא רוצה להתמודד איתו. ההתמודדות עם הנושא לא קלה גם בתור הצד הגובה, כמו עסק שצריך לגבות כספים מלקוחותיו, וכמובן בתור הצד החייב כספים לגורמים שונים. אם הגעתם לעניין של גבייה ואכיפה בתור הצד החייב, חשוב לדעת שיש דרכים לפעול בהן ולצאת גם ממצב לא פשוט כמו הגעה להסדר עם הנושים עוד לפני שהעניין מתגלגל לדרגים גבוהים יותר. הסדר חוב יכול לחסוך לכם תקופה לא קלה שתצטרכו לעבור אם תיכנסו להליך של חדלות פירעון ושיקום כלכלי. עורך דין מומחה בתחום יוכל לייעץ לכם מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם וכמובן גם לסייע לכם להגיע אליה ולשים את עניין החובות מאחוריכם.

    נושא גבייה ואכיפה מול לקוחות- איך עושים את זה?

    אם נושא גבייה ואכיפה צץ כי אתם לא מקבלים את הכספים המגיעים לכם מלקוח כזה או אחר, גם כאן יש מה לעשות וגם כאן עורך דין העוסק בתחום ובעל ניסיון יוכל לסייע. ראשית, חשוב לעשות צעדי מניעה מלהגיע למצב כזה באמצעות חוזה ביניכם לבין הלקוח. במיוחד אם ישנה התקשרות ארוכת טווח חשוב שיהיה הסכם ברור ביניכם לבין הלקוח לגבי מועדי תשלום, סכומים ועוד כך שהדברים יהיו חד משמעיים. אם לקוח לא משלם למרות שיידעתם אותו מראש על תאריכי תשלום ברורים והוא לא עושה זאת גם לאחר שהזכרתם פעם או פעמיים, שלחו מכתב רשמי. מומלץ שאת המכתב יכתוב עורך דין כך שיהיה מנוסח היטב ומבהיר בצורה חד משמעית שאתם עומדים לפעול אם לא תקבלו את המגיע לכם.

    לעבוד רק עם עורך דין מומחה בתחום

    בין אם עניין גבייה ואכיפה עלה אצלכם כי אתם אלה שחייבים ובין אם כי אתם זכאים לתשלומים, אל תעברו את העניין לבד. פנו אל עורך דין המתמחה בתחום גביית חובות- עורך דין הוצאה לפועל או המתמחה בחדלות פירעון. הן בתור נושים והן בתור חייבים עורך הדין יעשה כל שניתן כדי שתקבלו את כספכם בצורה המהירה והפשוטה ביותר או לחילופין תגיעו להסדר חוב שיהיה נוח ככל שניתן וכמובן ילווה אתכם ויהיה מעורב בהליך חדלות פירעון.

    משרד עורכי דין לוי גלבוע מתמחה בחברות וגם בכל הנוגע לגבייה ואכיפה, בין אם בניהול מו"מ להסדרי חוב נוחים ובין אם בליווי חברות ויחידים בחדלות פירעון. מוזמנים ליצור קשר.

    גבייה ואכיפה

    גביית חובות מלקוחות

    כאשר אתם מקימים עסק, אתם חושבים כיצד לשווק אותו טוב יותר, עוסקים בעניינים ניהוליים ופיננסיים וכמובן משקיעים בפן המקצועי. אתם פחות נותנים את הדעת על נושא גביית כספים ואפילו מעדיפים לחשוב שלא תצטרכו בכלל להתעסק בכך. לצערנו, רוב בעלי העסקים נתקלים מדי פעם בצורך להשקיע מאמצים בנושא גביית חובות מלקוחות, חובות שיכולים להימשך ולהימתח וכמובן שהדבר מפריע לכם בהתנהלות התקינה של העסק, גם בשל כספים שבניתם עליהם ליצירת מאזן תשלומים תקין וגם בשל הזמן והאנרגיות שאתם משקיעים בנושא הזה במקום בניהולו השוטף של העסק. אם מדובר על גביית חובות מלקוחות שנמשכים זמן רב מדי, אל תהססו ופנו לעורך דין מומחה בתחום שילווה אתכם ויוביל אתכם לגביית החוב.

    איך מתמודדים פעם גביית חובות מלקוחות?

    גביית חובות מלקוחות אינה נעימה לאף אחד. מומלץ לעשות כל מה שניתן בתור מניעה למצב שלבו לקוח לא משלם. חתימה על חוזה מסודר ביניכם לבין הלקוח יהיה צעד מניעתי למצב הזה. ציון תאריכי תשלומים (במקרה של פרויקט למשל) והסכומים בכל תאריך באופן ברור חשוב עבורכם למקרה בו תאלצו לנקוט בצעדים כדי לגבות את הכספים. גם מקדמה היא חשובה כדי ששאר הכספים ישולמו אף הם. אפשר גם, למשל במקרה של שיפוץ, לקבוע את התקדמות הפרויקט בהתאם להתקדמות התשלומים. כדאי גם לתת ללקוחות דרכים שונות כיצד לשלם, לאפשר תשלומים או הוראת קבע ולבוא לקראתם ככל שהדבר מתאפשר כך שהסיכוי לכך שלא ישלמו ירד.

    הלקוח לא משלם. מה עושים?

    אם הלקוח לא משלם למרות כל מה שעשיתם, אל תקחו את העניין על עצמכם. תחילה שלחו ללקוח מכתב בהתראה באמצעות עורך דין. פרטו את מצב הדברים ויידעו אותו שאם לא ישלם הדבר יגיע לכדי תביעה. לקוחות רבים יעדיפו להימנע מתביעה. ניהול מו"מ מולם באמצעות עורך דין בעל ניסיון יכול להביא לכך שתצליחו לגבות לפחות חלק מהחוב או תגיעו להסדר עם פריסת תשלומים. אם לא כך, לא נותר אלא לעשות גביית חובות מלקוחות  באמצעות תביעה ופניה להוצאה לפועל. גם כאן כמובן חשוב להיות מלווים כל הזמן ע" עורך דין מומחה בדיני הוצאה לפועל וגביית חובות.

    אנו בלוי גלבוע משרד עורכי דין מתמחים בכל הקשור לגביית חובות, ניהול מו"מ עם לקוחות חייבים ובכל הקשור להתנהלות מול הוצאה לפועל אם נדרש. מוזמנים ליצור קשר.

    תשאירו פרטים

    וניצור איתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן