תשאירו פרטים

וניצור עמכם קשר

    פירוק חברה על ידי בית משפט

    פירוק חברה על ידי בית המשפט – משרד עו"ד לוי גלבוע

    כאשר פירוק חברה נעשה מרצון, לרוב הפירוק נעשה ללא התערבות צמודה של בית המשפט. עדיין, יכולה להתקבל  באסיפה הכללית של בעלי המניות ההחלטה שעדיף פירוק חברה על ידי בית המשפט. יש בעלי מניות המעדיפים זאת מתוך מחשבה שכך דברים ייעשו בצורה מסודרת תוך מתן הגנה לבעלי העניין בחברה, במיוחד לבעלי המניות והדירקטורים בה. ניהול התהליך ע"י בית המשפט יביא לפתרון מחלוקות שיכולות להיווצר תוך כדי התהליך בין נושים ובין בעלי מניות בצורה מהירה יותר. יש לציין שכל תהליך הנעשה דרך בית המשפט יכול להיות ארוך ומורכב יותר ולכן חשוב שילווה את התהליך עורך דין בעל ניסיון רב בפירוק חברות בין אם דרך בית המשפט ובין אם מחוץ לבית המשפט.

    מצבים בהם נעשה פירוק חברה על ידי בית המשפט

    ההחלטה לגבי פירוק חברה על ידי בית המשפט יכולה לקרות במספר מצבים. אחד מהם הוא אי התחלת הפעילות העסקית או הפסקתה. כאשר החברה לא התחילה את פעילותה העסקית במשך שנה לאחר הקמתה הדבר ייחשב כעילה לפירוק. כך גם במצב בו החברה אינה פועלת במשך שנה ברצף. מצב נוסף נחשב נפוץ יותר הוא כאשר החברה הופכת להיות חדלת פירעון. חשיבות פירוק החברה במצב כזה היא גבוהה על מנת להבטיח שבתשלום החובות לא תהיה העדפה של נושה אחד על פני האחר. עילה נוספת לפירוק ע"י בית המשפט היא מטעמי צדק ויושר.

    להיות מוכנים לכל תרחיש בליווי מקצועי מעולה

    בין אם נעשה פירוק החברה על ידי בית המשפט ובין אם זהו פירוק מרצון שגם בו יכולה להיות התערבות של בית המשפט בשלב כזה או אחר, חשוב לעבור את התהליך כולו בליווי של עורך דין בעל ניסיון רב בתחום המכיר היטב את ההתנהלות מול רשם החברות, את הפרוצדורה כולה ולתת פתרון או להוביל בכל מצב שנוצר. גם בפירוק שנעשה ביוזמת בעלי המניות, אפילו כאשר זו חברה בעלת יכולת לפריעת כל חובותיה, מדובר על תהליך מורכב. לכן, בחרו עורך דין בעל ניסיון רב שליווה חברות בהליכים השונים של פירוק חברה.

    משרד עו"ד לוי גלבוע מתמחה בכל הקשור לדיני חברות כולל פירוק, בין אם מרצון ובין אם מתוקף צו בית משפט ומייצג את לקוחותיו במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

    תשאירו פרטים

    וניצור איתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן